Katt og hund kan også være vænna….

SAS skal nu begynne å samarbeide. 

Etter å ha lagt frem et underskudd på 5 milliarda levere den danske og svenske sjefen inn boardingkortet for godt. Dæm skal nu bli ett selskap igjen, og med et så stort underskudd må det nu bare gå en vei: oppover, rett til værs, og vi håpe dæm får godt vær fremover uten for mye turbulens. Ledelsen varsle om et meget slankt SAS. Når dæm skal slanke sæ e det et par ting SAS bør tenke gjennom: ikke slanke sæ for fort, da ende det bare med at dæm blir feit igjen og må begynne på nytt. Dæm bør heller ikke høre på folk som har en eller anna vidunderkur dæm vil stue på dæm. Så må SAS motså fristela som vil gjøre dæm feit igjen, sånn som å hive sæ på kortvarige utskeielsa som bare vil gi forsinkelsa. Tips: ka med å kutte nån avganga? Heller fylle opp flyan, også oppå flyet. Tenk for en opplevelse, æ sveve bare med tanken! Som dokker ser av illustrasjonen her, så e alle veldig glad, og dæm gjør som man gjør på berg- og dalbane: hold arman i været. Folk spyr jo ut pænga for fallskjermhopp o.l. Hær ligg det ei gullgruva SAS! Svever After Skyene (litt norsk/engelsk) kan tilbudet hete. 

 

E det ikke irriteranes kor trangt det e på flyan? Som dokker ser på bildet over kan man her ta sæ en strekk. Dæm har nu lagt frem en 5.punkts plan og æ håpe dæm kan sjekke mitt forslag også. Den norske fløyen landa faktisk med et overskudd på 142 mill.! Det syns æ skal tas med i innsjekkinga når man vurdere kem som skal sitte fremst i cockpiten. Det ser ut til at makta går inn for landing i Sverige, og det e vel i grunn greit, det e jo bare en liten svipptur dit, og æ regne jo ikke med dæm fjerne så mange avganga når det kommer til å close gaten. Brustad uttalte nylig at hvis det kommer bud på aksjan som staten eie så vil dæm vurdere på vanlig måte, men dæm har ingen bud nu. Relaxe Brustad, med det konseptet æ forslår nu så kan dokker selge fortere enn du rekk å slå sammen bordet og rette opp stolryggen :)  

Tips oss hvis dette innlegget er upassende